W styczniu 2018 r. Zarząd British Automotive Holding przyjął nową atrakcyjną politykę dywidendową dla Grupy na kolejne lata, zakładającą wypłatę aż 80 proc. zysków Grupy na rzecz Akcjonariuszy.
Wzorem najwyższych standardów ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej, wypłaty dywidend będą odbywać się co kwartał, co uczyni British Automotive Holding jedną z nielicznych spółek na GPW oferujących taki model.
Wypłata I i II raty dywidendy właściwej miałaby miejsce odpowiednio w czerwcu i wrześniu, z kolei wypłata I raty zaliczki na poczet dywidendy miałaby miejsce w grudniu, zaś wypłata II raty zaliczki na poczet dywidendy – w marcu. W każdym roku kalendarzowym będą również dwa dni ustalenia praw do dywidendy: dzień ustalenia praw do dywidendy zaliczkowej i dzień ustalenia praw do dywidendy właściwej. Dzięki temu kurs akcji powinien podlegać mniejszym wahaniom w porównaniu do innych spółek ze względu na dwukrotne „odcięcie” dywidendy w trakcie roku.
Unikatowość i wyjątkowość wdrożonej polityki dywidendowej pozwoli Akcjonariuszom otrzymywać stały dochód, niezależnie od potencjału wzrostu wartości spółki upodabniając pod względem ekonomicznym akcje spółki do dłużnych papierów wartościowych wypłacających regularnie kupony odsetkowe przy jednoczesnym zachowaniu możliwości sprzedaży akcji na GPW.
Przedstawiona powyżej polityka dywidendowa, szczegółowo opisana w raporcie bieżącym nr 07/2018 z dnia 9 stycznia 2018 roku, została decyzją Zarządu zawieszona na czas nieokreślony, co zostało w dniu 13 sierpnia 2019 roku zakomunikowane raportem bieżącym nr 37/2019.