Do czynników rozwoju mogących mieć znaczący wpływ na najbliższą przyszłość Spółki należy zaliczyć:

  • Umacnianie pozycji na polskim rynku samochodów klasy premium;
  • Budowa rozpoznawalności i dynamiczny wzrost sprzedaży aut marki SsangYong w ramach planu ekspansji producenta w Polsce i regionie;
  • Stałe dynamiczne zwiększanie sprzedaży przez spółki dilerskie;
  • Rozbudowa i optymalizacja sieci dilerskiej Jaguar Land Rover w Polsce;
  • Wzrost liczby dilerów zewnętrznych oferujących auta marki SsangYong w Polsce;
  • Istotny wzrost sprzedaży wolumenowej oferowanych samochodów głównie poprzez wykorzystanie potencjału związanego z globalną ekspansją Jaguar Land Rover i SsangYong, premierami nowych modeli samochodów Jaguar Land Rover oraz SsangYong;
  • Zwiększanie przychodów z obszaru usług serwisowych oraz rynku wtórnego aut oferowanych marek;
  • Dynamiczny rozwój segmentu wypożyczalni aut w Polsce i za granicą prowadzonego w ramach franczyzy marki SurPrice;
  • Utrzymywanie na jak najwyższym poziomie warunków i jakości obsługi klienta.

Najbliższe plany operacyjne BAH S.A.:

  • Realizacja planu poszerzenia sieci dilerskiej Jaguar Land Rover z uwzględnieniem potrzeb i możliwości Grupy w kontekście zakończenia umowy importerskiej z koncernem Jaguar Land Rover;
  • Zapewnienie Grupie odpowiedniego do potrzeb sprzedażowych i inwestycyjnych finansowania zewnętrznego;
  • Dostosowanie istniejącej sieci salonów dilerskich do sprawnego funkcjonowania w modelu biznesowym skupionym stricte na sprzedaży do klienta końcowego;
  • Maksymalizacja sprzedaży importerskiej w celu szybkiego nasycenia rynku autami JLR tak, aby zbudować możliwie jak największy popyt na usługi posprzedażowe oraz dynamicznie zwiększyć zasób aut używanych do sprzedaży na rynku wtórnym;
  • W ramach działalności wypożyczalni aut pod franczyzą SurPrice: rozbudowa struktur sprzedażowych (w szczególności na rynkach zagranicznych), zwiększenie floty oferowanych aut, zwiększenie udziałów rynkowych w swoim segmencie rynku, maksymalizacja utylizacji floty;
  • Wdrożenie planów sprzedażowych i marketingowych dla aut marki SsangYong;
  • Znaczne zwiększenie wolumenów sprzedaży aut marki SsangYong w Polsce.