Aktualności dla mediówMedia o nas

Środki ostrożności w salonach Jaguar i Land Rover

By 18 marca 2020 No Comments

W trosce o dobro naszych Klientów oraz pracowników salonów wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu zabezpieczenie przed możliwością zarażenia koronawirusem.

Salony dilerskie Jaguar Land Rover wchodzące w skład grupy British Automotive Holding S.A. pozostają otwarte dla Klientów. Działając odpowiedzialnie, wprowadziliśmy szereg rozwiązań mających zabezpieczyć Klientów oraz pracowników salonów przez ryzykiem zarażenia SARS COV-2. Z uwagą i skupieniem analizujemy również doniesienia związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Stosujemy się do zaleceń, przekazanych przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz reagujemy na bieżąco na wszystkie sygnały od służb i organów władzy.

Wdrożyliśmy szereg działań prewencyjnych. W salonach dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a samochody demonstracyjne oraz ekspozycyjne są cyklicznie poddawane dezynfekcji. Nie praktykujemy również witania się z Gośćmi poprzez podawanie dłoni. Wdrożone są także wewnętrzne procedury, które mają na celu szybkie reagowanie w przypadku ewentualnego podejrzenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa. Stale monitorowany jest stan zdrowia pracowników, a na wszelkie sygnały reagujemy natychmiast.

Dbając o komfort naszych Klientów, wprowadziliśmy możliwość zdalnej realizacji wszystkich formalność związanych z zakupem samochodu, kontaktując się telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych komunikatorów z pracownikami działu obsługi. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z obsługi serwisowanej – naprawy lub okresowego przeglądu, mogą skorzystać z usługi Door2Door, w ramach której nasi doradcy odbierają samochód u Klienta, a po wykonaniu usługi dostarczają go pod wskazany adres.